Tuesday, March 27, 2012

Selamat Bertunang Dijah & Urfan



Last minit order from Cik Azmah, buat adik tersayang... Kebetulan malam tu saya memang free, so apa salahnya saya buat.
Roses saya beli yang readymade jer, coz saya belom master buat bunga gumpaste.. Saya memang teringin nak pergi menuntut, tapi belum jumpa masa yang sesuai... lagi pun saya tak tahu adakah saya punya masa nak mengadap gumpaste... sedangkan urusan kerja seharian pun selalu terkejar-kejar masa, inikan pula nak mengadap gumpaste yang saya rasa sangat remeh... tapi Insya'Allah, saya akan buat sendiri juga suatu hari nanti... doakan ya...
oh ya, saya selalu terfikir, macam mana blogger lain yang bz dengan tempahan kek, tapi masih ada masa nak up-date blog setiap hari, siap dengan catatan yang boleh tahan berjela... sedangkan saya, selalu saja kehilangan kata-kata, tak tahu apa yang ditaip... tapi sebenarnya saya rasa malu, ada ke orang yang sudi baca tulisan saya nih... hmmm, saya memang pemalu orangnya...

No comments:

Post a Comment